Termék rendelés már regisztrált vásárlóknak

Az első rendelés, vásárlás után további – későbbi rendelést már a saját regisztrált fiókodon keresztül tudsz leadni! Az elérhetőségét első vásárlásod után a LifePharm megküldte e-mailben!

A regisztrációkor meg kellett adnod egy felhasználónevet, és egy jelszót. Most erre lesz szükség.

Írd be az alábbi elérhetőséget:

https://mylifepharm.com/saját felhasználónév (érdemes elmenteni a könyvjelzőbe, kedvencekbe)

Ez lesz látható, kattints a bejelentkezésre:

rendelés 1

Majd írd be a felhasználóneved és jelszavad:

rendelés 2

Belépés után válaszd a “küldjön el egy megrendelés” ikont, vagy gombot:

rendelés 3

Ezután válaszd ki a terméket, vagy termékeket:

rendelés 4

A kosárba helyezés után a jobb oldalon látható a nettó összesítés. Megrendeléshez kattints a “Tovább a kasszához” gombra:

rendelés 5

A következő oldalon válaszd ki a szállítási címet, módot:

rendelés 6

Ha nem változott a bankkártyád válaszd a “Fizetés elsődleges kártyával” gombot, írd be a kártya hátoldalán látható 3 jegyű CVV kódot. Ha másik kártyával fizetnél, a kártyaadatokat újra meg kell adnod.

rendelés 7

Végül nem maradt más hátra: összegzés, jóváhagyás, küldés.

Ha bármi technikai probléma adódna, vagy hibaüzenetet írna ki a rendszer (nagyon ritkán előfordult már) hívd bizalommal a magyar ügyfélszolgálatot. Tipikus probléma a kétfaktoros hitelesítés hiánya, vagy a kártya limit összege. Ha ez az akadály, a bankodnál kérj segítséget.

Magyar nyelvű ügyfélszolgálat

Elérhető hétköznap 13 – 18 óra között (ingyenesen hívható):

LifePharm ügyfélszolgálat